Skip to main content

First Warsaw Golf Rajszew

Logo First Warsaw

• H18
H1

Hole 1

Dość trudny dołek par 5 na początku pola. Trzeba przebić wodę długim kijem. Otwieraj kierując się na lewo od drzewa i na prawo od bunkra. Mocno, ale nie bardzo mocno bo można wylądować na greene H4. Drugie uderzenie poślij przed wodę, która jest przed samym greenem. Trzymaj się raczej prawej strony. Wzdłuż całego fairwaya po lewej jest mocny spadek do wody. Wejście na green również przez wodę, która niestety otacza też go z lewej. Green od lewej chroni mała górka, która może złapać mocniej uderzoną piłkę. Przed i na samym greenie stosunkowo płasko.

H2

Hole 2

Średnio trudne i niedługie par 4. Dołek łagodnie opada w stronę greenu. Otwieraj na środek fairwaya. Po lewej płot i OB. Wzdłuż ścieżka, od której jest lekki spadek do fairwaya. Po prawej semi-rough a potem kilka mniejszych i większych drzew. Jeśli się tu znajdziesz green może nie być widoczny. Ze środka fairwaya, na green wchodź raczej lekko po prawej, ponieważ od lewej jest duży głęboki bunkier. Za greenem, po prawej również. Sam green płaski lekko opada w stronę fairwaya.

Kij z tee: wood 3, hybryda ew. iron 4.

H3

Hole 3

Dłuższy i trudny par 3. Green jest na wzniesieniu i opada od lewej do prawej. Z przodu po lewej duży głęboki bunkier. Stromy spadek z lewej i z tyłu, a za nim woda. Najbezpieczniej jest celować na początek greenu na prawo od bunkra. Na samym greenie puttuj bardzo delikatnie,bo łatwo z niego spaść.

Kij z tee: iron 6 lub 5

H4

Hole 4

Najtrudniejsze par 4 na tym polu. Długi zakręcający fairway. Otwieraj, kierując się pomiędzy pierwsze ze drzew i mały bunkier po prawej, tak by dolecieć na zakręt i widzieć green. Uważaj, na początku fairwaya po prawej ostry spadek do wody. Drugie uderzenie prosto lub nieco na prawo. Jest tu dość wąsko. Naprzeciwko drzew, wzdłuż fairwaya wzniesienia. Green długi lekko opadający do swojego tyłu. Po lewej głębszy bunkier, a po prawej 2 mniejsze. Sam green lekko pofałdowany, bardzo długi i stosunkowo wąski.

Kij z tee: driver

H5

Hole 5

Normalne, jeśli chodzi o długość par 3. Nietrudne jeśli uderzysz prosto na green lub lekko po prawej, przed górki nad nim. Po lewej wielki nieregularny bunkier. Green płaski, dość duży, zakręca do lewej.

Kij z tee: iron 7

H6

Hole 6

Trudne zakręcające par 4. Duża woda po prawej i duży spadek z fairwaya. Otwieraj kierując się na 2 bunkry na zakręcie – trzymaj się środka lub bezpiecznej lewej strony. Musisz trafić na róg, aby mieć czyste wejście na green. Drugie uderzenie prosto. Bardzo uważaj, aby nie wpaść w któregoś z bunkrów przed greenem, zwłaszcza do tej serii 3 bunkrów po lewej. Green lekko wyniesiony od przodu i opada z tyłu. Za nim jest woda. Sam green płaski i dosyć szeroki i krótki, idąc od fairwaya. Lekko opada od lewej.

Kij z tee: hybryda, iron 4 lub 5

H7

Hole 7

Bardzo trudne par 4. Otwierając musisz przebić wodę i trafić na środek fairwaya, aby mieć proste wejście na green. Uważaj na szpaler drzew. Jeśli trafisz za niego będzie trzeba wrócić na fairway. Po lewej ostry spadek do wody wzdłuż całego fairwaya. Drugie dalekie uderzenie na green, który jest na półwyspie. Przed mocny spadek – woda, z której niekiedy można grać. Po lewej z tyłu greenu bunkier. Green płaski długi i dość szeroki. Za greenem od lewej duże drzewo, ścieżka do domku klubowego, spadek, bunkier. Po lewej niestety również woda. Trudno będzie tu zrobić par.

H8

Hole 8

Długie i bardzo trudne par 4. Trzeba długiego prostego odbicia na fairway, aby móc potem przebić wodę i wejść na green. Ryzykownie jest grać tu wzdłuż wody. Bezpieczniej jest się kierować na środek lub lewo fairwaya, na wysokość małego bunkra. Po prawej szpaler drzew, pod którym zazwyczaj jest wystrzyżone lub nawet ubita ziemia. Jeśli uderzysz z tee nieco dalej będziesz na pozycji do uderzenia po lewej od drzewa nad wodą i bezpieczniej wejdziesz na green od lewej strony. Green jest wyniesiony. Przed nim jest duży spadek do wody i na prawo. Za nim jest lekkie wzniesienie, które może złapać twoją piłkę. Potem OB i siatka.

H9

Hole 9

Bardzo długie, ale nie tak trudne par 5. Staraj się otworzyć prosto pod górki w okolice bunkrów po prawej. Na początku, po lewej masz OB i szpaler drzew. Po prawej natomiast jest dużo miejsca. Są tu górki, ale te niestety czasem zasłaniają widok na green. Drugie uderzenie, dłuższym ironem lub hybrydą, prosto przed lub pomiędzy bunkry (po lewej i prawej). Ostatnie uderzenie lekko na lewą stronę greenu. Po prawej green ma małe bunkry i spadek. Green jest pofałdowany opada od lewego tyłu i w stronę faiwaya. Jest bardzo długi i wąski.

Kij z tee: driver

H10

Hole 10

Długie par 3. Widok i wejście na green przysłania duże niskie drzewo po lewej. Bezpieczniej jest uderzyć po jego prawej stronie, tak by piłka wylądowała na początku greenu. Po prawej stronie lekkie spadki do bunkrów. Po lewej stronie ścieżka, mały bunkier, a za nimi spadek do wody. Fariway idzie do góry do najwyższego punktu przed greenem po lewej. Sam green jest dość długi, pofałdowany i lekko opada do swojego końca.

Kij z tee: iron 5 lub hybryda

H11

Hole 11

Dłuższe i średnio trudne par 4. Otwarcie na środek fairwaya, na wysokość co najmniej za prawy bunkier. Trzymaj się lewej lub środka, bo po prawej masz mocny spadek do wody, która ciągnie się aż do greenu. Po lewej uważaj na dół z wodą i jego otoczenie. Łatwo tu zgubić piłkę. Za dołem fairway opada lekko w stronę greenu. Na green najlepiej wejść od środka lub nieco od lewej strony. Po prawej stronie są obszerne i głębokie bunkry, a za nim ostry spadek do wody i jeszcze drzewa. Przed samym greenem wzniesienie. Sam green wznosi się lekko do swojego końca. Po lewej, nad greenem wzniesienie. Green jest pofalowany.

H12

Hole 12

Długie i dość trudne par 5. Po lewej stronie pas drzew i OB. Pod drzewami jest gęsta trawa lub chaszcze, więc łatwo tu zgubić piłkę. Bliżej greena jest trochę lepiej, ale lepiej tu nie trafić. Otwieraj raczej na wysokość gdzie kończą się drzewa po prawej stronie fairwaya, byle nie wpadnij do bunkra za nimi. Prawa strona jest bezpieczniejsza, ale trzymaj się raczej środka fairwaya, bo potem drzewa zasłaniają wejście na green. Drugie uderzenie poślij tam, gdzie zaczynają się kolejne drzewa (z prawej i lewej). Na green wchodź nieco od lewej strony, bo po prawej masz duży i stromy spadek do wody. Za greenem po lewej mały bunkier, a potem woda. Sam green lekko wyniesiony, pofałdowany wznosi się lekko, od swego początku do samego końca. Puttuj ostrożnie, aby nie spaść do wody po prawej.

Kij z teen: driver lub wood 3

H13

Hole 13

Dość długie i trudne par 4. Otwieraj prosto, na wysokość bunkrów, ale odrobinę po prawej i przed spadek. Fairway biegnie pomiędzy drzewami. Dużo gęściej jest po lewej. Po prawej wzniesienie i jest zazwyczaj bardziej wystrzyżona trawa, co nie znaczy, że nie można tu zgubić piłki. Dużo drzew, które zasłaniają czyste odbicie na green. Drugie odbicie ze środka fairwaya kieruj nieco na prawo od dużego drzewa nad greenem. Uważaj na obszerny bunkier i i spadek po lewej. Green jest lekko wyniesiony. Za greenem, po prawej jest spadek do wody. Sam green dość długi, ale niezbyt szeroki i pofalowany. Wznosi się w kierunku swojego końca.

Kij z tee: hybryda, wood 3 lub iron 4

H14

Hole 14

Średnio trudne par 3, pod warunkiem, że na green wejdziesz prosto, pomiędzy bunkry (lewy przed i prawy z boku), które otaczają go aż z 3 stron. Wszystkie bunkry są głębokie a ściany dość strome. Green wyniesiony lekko opada do fairwaya. Raczej płaski. Trzeba też uważać na lewą stronę greena, gdzie są drzewa i zazwyczaj gęsty rough. W lewym górnym rogu jest jeszcze mała górka a za nią ścieżka i tee kolejnego dołka. Sam green dość płaski lekko opada do prawego bunkra. Puttuj ostrożnie, aby nie spaść.

Kij z tee: iron 8 lub 7

H15

Hole 15

Najtrudniejsze par 4 na tym polu. Musisz otworzyć prosto na środek fairwaya, co najmniej na wysokość wody. Na początku fairwaya szpaler drzew graniczący z H17. Po lewej semi-rough i dość duże drzewo. Nie jest łatwo stąd wejść na green, ponieważ mamy spadek przed greenem i zasłaniające drzewa. Ryzykowny atak na green może nastąpić na wysokości 1/3 wody po prawej. Bezpieczniej jest atakować z końca fairwaya, przed mostkiem. Bardzo trzeba uważać na lewą stronę greena – gdzie jest woda i mały bunkier. Po prawej od greena jest bardzo głęboki bunkier, z którego ciężko się wychodzi – stroma ściana. Za greenem jest nieco miejsca, ale potem zaczynają się już drzewa i gęsty rough. Green płaski długi i bardzo wąski. Puttuj ostrożnie i nie spadnij do bunkrów po prawej i lewej.

H16

Hole 16

Bardzo długie par 3. Musisz otworzyć prosto na green, który jest chroniony bunkrami po lewej i po prawej. Uważaj na początek fairwaya. Po lewej i prawej są drzewa i zazwyczaj gęsty rough. Green jest długi i szerszy na samym końcu. Lekko opada od tyłu do przodu. Za greenem i po lewej niedużo miejsca.

Kij z tee: wood 3 lub iron 4

H17

Hole 17

Bardzo długi i raczej trudny par 5. Otwórz daleko, kierując się na wielkie drzewo na środku fairwaya. Po lewej uwaga na rough, nad którym są drzewa, ścieżka, a następnie OB. Wzdłuż lewej strony, aż do greenu rough opada lekko na fairway. Na początku fairwaya po prawej obszar niskich drzew, a pod nim niestety gęsty rough, do którego często wpadają piłki przy złym otwarciu. Potem zaczyna się woda. Drugie odbicie kieruj przed bunkry, uważając jeszcze na kolejną wodę po prawej. Przed greenem lekkie wzniesienie. Uwaga na bunkier przed i za greenem po prawej – oba graniczą z H14. Sam green lekko pofalowany opada od prawej do lewej.

H18

Hole 18

Ostatnie, bardzo trudne par 5, zamykające pole. Otwórz kierując się na duże drzewo na zakręcie, uważając, aby nie wpaść do bunkra pod nim. Po prawej będzie bezpieczniej. Po lewej jest już ryzykownie i jeśli nie wyjdzie można jeszcze wypaść na OB. Drugie uderzenie poślij prosto, jak najbliżej prawej krawędzi fairway, na wysokość, gdzie kończą się drzewa po prawej, ale przed bunkier. Po prawej ostry spadek do wody. Na koniec najtrudniejsze – przebić się przez wodę na mały green otoczony dookoła wodą, do którego prowadzi wąska grobla. Otoczenie greena z każdej strony, to też niestety ostry spadek do wody. Sam green opada znacznie od tyłu w Twoją stronę i jeszcze ma na froncie głęboki bunkier.

MapkaScore card

DOŁEK 1 2 3 4 5 6 7 8 9 OUT 10 11 12 13 14 15 16 17 18 OUT TOTAL
CZARNE 509 366 186 400 206 365 388 392 581 3393 199 369 556 404 165 366 192 552 436 3239 6632
BIAŁE 480 350 179 390 202 340 361 374 540 3216 174 357 526 390 150 363 187 521 436 3104 6320
ZŁOTE 463 343 165 380 190 320 355 360 498 3074 174 350 481 371 142 346 183 516 423 2986 6060
ŻÓŁTE 445 310 150 370 145 310 315 347 475 2867 165 338 465 340 130 330 173 490 404 2835 5702
NIEBIESKIE 405 260 125 315 120 270 252 365 420 2532 145 297 386 290 110 285 125 425 344 2407 4939
CZERWONE 405 304 139 320 142 274 260 326 475 2645 150 310 396 297 110 292 140 424 396 2515 5160
HCP 9 13 11 1 17 7 5 3 15   14 16 4 8 18 2 10 6 12
PAR 5 4 3 4 3 4 4 4 5 36 3 4 5 4 3 4 3 5 5 36 72
CZAS 0:15 0:30 0:45 1:00 1:15 1:30 1:45 2:00 2:15   2:30 2:45 3:00 3:15 3:30 3:45 4:00 4:20 4:35

First Warsaw Golf & Country Club osadzony jest w malowniczej scenerii dorzecza Wisły, w samym sercu Parku Narodowego Ławice Kiełpińskie.

Położone w Rajszewie – 25 km od centrum Warszawy. Pole obfituje w okazy starodrzewu: liczące ponad 150 lat wierzby płaczące oraz majestatyczne dęby. Na terenie obiektu zlokalizowanych jest 12 jezior i stawów, o łącznej powierzchni 20 tys. m². Wszystko to czyni z First Warsaw Golf & Country Club istne sanktuarium świata przyrody i dzikiej natury. Obiekt golfowy składa się z następujących elementów:

– 18-dołkowe pole golfowe klasy mistrzowskiej, PAR 72
– Zadaszony Driving Range o długości 250 metrów
– Dom Klubowy o powierzchni 600 m²
– Executive Golf Course
– 9 dołkowe pole golfowe
– International Golf Academy (IGA)
– Centrum Treningu Gry Krótkiej
– Sale konferencyjne
– Restauracja Klubowa

First

First Warsaw Golf

The Championship to pierwsze 18-dołkowe pole golfowe klasy mistrzowskiej w Polsce, oddane do użytku w 1992 roku.
Lokalizacja

Idealna lokalizacja

Ten raj położony jest jedynie 25 minut od centrum Warszawy, w miejscowości Rajszew, nieopodal lotniska w Modlinie.
Pole parkowe

To również jedyne w Polsce pole typu ‚Parkland’, zaprojektowane w samym sercu parku narodowego Ławice Kiełpińskie.
Najlepsze w Polsce

Przez polskich golfistów uznawane wielokrotnie za najlepsze pole w Polsce, jak również najbardziej wyzywające w Europie.
PRAWDZIWY PARKOWY DESIGN

Szwedzki architekt Jan Sederholm zaprojektował je tak, by wtapiało się w naturalny i malowniczy krajobraz.

Nasze 18 dołkowe pole klasy mistrzowskiej przez wielu uznawane jest za jedno najbardziej wymagających pól golfowych w Europie. Pierwsze 11 dołków ma charakter typowo parkowy, z szerokimi fairway’ami i jeziorami wokoło. Ostatnie 7 dołków cechuje się z kolei wąskimi fairway’ami, otoczonymi lasem. Tym samym, do uzyskania dobrego wyniku nie wystarczą tylko umiejętności, ale kluczowy jest dobór odpowiedniej strategii gry. Trzeba dużo myśleć i kalkulować, bo pole, ze względu na starodrzew i liczne przeszkody wodne i bunkry, pozostawia bardzo małą granicę błędu.

PRO POLECA

Z tym polem trzeba się zmierzać chociaż raz w życiu. W wyjątkowy i skuteczny sposób weryfikuje umiejętności każdego golfisty, nawet tego z 20-letnim stażem i niskim handicapem. Obnaża wszystkie błędy doświadczonych graczy, a tych początkujących potrafi nauczyć dyscypliny i strategii.

First Warsaw Golf & Country Club Rajszew
Zaplecze i udogodnienia

Domek klubowyDom klubowy

W domku klubowym First Warsaw Golf o powierzni 600 m2 znajdziecie Państwo obszerną salę restauracyjno-eventową, która może pomieścić kilkaset osób.

Można tu skorzystać ze strefy wypoczynkowej, toalet, a także tarasu z widokiem na pole. W pomieszczeniach przyległych dostępna jest również przechowalnia wózków golfowych, sala spotkań oraz biuro pola.

RestauracjaRestauracja

Na pasji do golfa nie poprzestajemy. Kochamy dobrą kuchnię i chcemy się nią dzielić z każdym, kto doceni jej walory i będzie chciał zasmakować prawdziwej polskiej gościnności. W restauracji wprowadziliśmy zróżnicowaną kartę dań, które mamy nadzieję, sprostają gustom miłośników zarówno polskiej kuchni tradycyjnej, kuchni włoskiej czy francuskiej.

Wierzymy w to mocno, że od tego sezonu golfowego, First Warsaw Golf będzie znany nie tylko z wyjątkowej urody i jakości pola golfowego, ale także z doskonałej restauracji, którą odwiedzić będzie można całą rodziną.

Rezerwacja
T: +48 530 577 477
@: golfclub@fwgcc.pl

ProshopProshop Sportitude

Sportitude at Golf Boutique znajduje się na terenie First Warsaw Golf and Country Club w Rajszewie. Jesteśmy punktem kompleksowej obsługi wszystkich marek golfowych Premium, na granicy „wysokiej mody” i najnowocześniejszej technologii golfa.,

Zapraszamy do kontaktu z nami w każdej chwili,
przez telefon +48 530 555 100
lub przez email: info@sportitude.pl oraz irene@sportitude.pl.

Golf Boutique Irene Tavi

Godziny pracy

Pn – Pt: 8.00 -19.00
Sb – Ndz 8.00- 18.00

DrivingDriving range

Przed grą warto jest potreneować.

Nasz driving range posiada kilkanaście stanowisk pod dachem oraz kilka otwartych, w tym szerokie stanowisko do trenowania z trawy.

Klub Sobienie KrólewskieKlub golfowy First Warsaw

Dołącz do naszego Klubu! Członkostwo uprawnia do nieograniczonego prawa do gry na 18-dołkowym polu golfowym oraz 9-dołkowej akademii golfa, pierwszeństwa w udziale w turniejach klubowych zgodnie z przyjętym regulaminem pola golfowego, specjalnych cen za udział w turniejach oraz wielu specjalnych cen i rabatów na usługi na polu golfowym.

AkademiaAkademia golfa

W First Warsaw National Golf Academy przywiązujemy dużą wagę do poziomu szkolenia w ramach akademii golfa. Nasz system nauczania jest zgodny z międzynarodowymi standardami i stale inwestujemy w udoskonalanie uczenia golfa każdego, kto nas odwiedza. Z tego powodu stworzyliśmy zespół certyfikowanych trenerów PGA którzy zadbają o zrównoważony rozwój każdego gracza i dostosują indywidualny tryb nauczania.

Nasi trenerzy są certyfikowanymi instruktorami PGA – Stowarzyszenia Instruktorów Golfa, które jest organizacją zajmującą się rozwijaniem i utrzymaniem profesjonalnego sztabu instruktorów. Treningi odbywają się na terenie First Warsaw Practice Center, czyli największego w Polsce centrum treningu do gry w golfa.

First

First Warsaw Golf

Zostań częścią wiodącego klubu golfowego w Polsce i zdobądź najlepsze doświadczenia z treningu na dwóch polach golfowych i First Warsaw Practice Center
Lokalizacja

Centrum traningowe

Wszystkie treningi odbywają się na kompleksowym obiekcie złożonym z: 9/18 pola, Driving Range, Putting Greenów, Chipping greenów, obszaru do Pitchingu i bunkrów.
PRO PGA

Trenerzy PGA

Nasi wykwalifikowani trenerzy PGA sprowadzą Twoją grę na zupełnie nowy poziom. Indywidualnie dopasowany program edukacyjny jest najlepszym jaki otrzymasz.
Uczeń

Pracuj nad sobą

Pracuj nad swoimi mocnymi i słabymi stronami, ćwicz w oparciu o cele. Zwiększ szansę na poprawienie swojej gry w oparciu o program stawiania celów z naszymi PRO.

ProLekcje z PRO

Chociaż większa część golfa to trening techniki na driving range, gra na polu golfowym to miejsce gdzie zaczyna się wszystko składać w jedną całość. Nasza Akademia oferuje treningi na polu dla tych, którzy naprawdę poważnie podchodzą do swojej gry.

Każdy wynik zostanie zapisany, a uczniowie będą oceniani ze swoich mocnych i słabych stron, pomagając w ten sposób uczniom w praktyce i zwiększając ich szanse na poprawę gry.

Poznaj naszych PRO

+48 734 468 384
RecepcjaKontakt i dojazd
RecepcjaPole golfowe

First Warsaw Golf położone jest w Rajszewie koło Jabłonnej, jedyne 25 km od centrum Warszawy. Osadzone w malowniczej scenerii dorzecza Wisły, w samym sercu Parku Narodowego Ławice Kiełpińskie.