Skip to main content

• H18
H1

Hole 1

Dość trudny dołek par 5 na początku pola. Trzeba przebić wodę i lekkie wzniesienie. Do fairwaya jest min. 140 m. Po lewej OB a po prawej woda. Graj na środek lub lekko w prawo. Drugie uderzenie poślij w miejsce, gdzie dołek zakręca w lewo, trzymając się raczej prawej strony. Trzecim uderzeniem postaraj się wejść najdalej na środek greena. Uważaj: za greenem jest spadek i ścieżka.

Kij z tee: driver lub wood 3.

H2

Hole 2

Średnio trudne par 4. Wąskie, wzdłuż granicy pola (OB po lewej). Od tee do green lekkie wzniesienie. Graj na środek lub lekko na prawo. Drugie uderzenie poślij na środek greena lub odrobinę po prawej. Uwaga na płot. Za greenem jest bunkier.

Kij z tee: iron 5 lub wood 3

H3

Hole 3

Długie i trudne par 3. Po lewej zabudowania. Green wyniesiony. Górka z dużym spadkiem po lewej. Po prawej drzewka i bunkier. Graj prosto i bardzo ostrożnie.

Kij z tee: iron 5 lub 6

H4

Hole 4

Średnio trudne par 4. Celuj na środek ale uważaj na krzaki i drzewa po lewej oraz wodę po prawej. Drugie uderzenie poślij na środek grena, który opada w stronę fairwaya. Uwaga na bunkier przed greenem.

Kij z tee: 5 lub 6 iron.

H5

Hole 5

Bardzo trudne par 3. Wąsko. Po lewej krzaki a potem przed greenem woda. Jeśli nie atakujesz greena zagraj bezpiecznie po prawej, przed wodę. Za greenem nieduża górka, która może złapać piłę, jeśli przebijesz. Potem jest woda.

Kij z tee: iron 5.

H6

Hole 6

Dość trudne par 4. Po lewej, wzdłuż całego fairwaya lekka górka a za nią OB (graniczy z driving range). Po prawej zabudowania i również OB. Zagraj na środek fairwaya. Drugie uderzenie poślij nad bunkrami na środek greenu. Za greenem jest wzniesienie i również OB.

Kij z tee: wood 3, hybryda lub iron 5

H7

Hole 7

Trudne i zakręcające ostro w lewo par 4. Z tee nie widać dobrze bezpiecznego obszaru gry. Dobrze będzie rozpocząć od uderzenia na wprost lub bardzo lekko na lewo, przed wodę. Drugie uderzenie trzeba posłać prosto, w górę i na sam środek greena lub na jego tył. Po lewej można wypaść na out. Z tyłu za greenem jest woda. Po prawej zarośla. Green jest mocno wyniesiony. Przed greenem duży stromy spadek i bunkier, z którego ciężko jest wyjść.

Kij z tee: iron 7

H8

Hole 8

Długie i trudne par 4. Na początek woda do przebicia (podobnie jak na par 1). Do fairwaya jest około 140m. Po prawej szpaler drzewek – granica z H1. Po lewej dołek graniczy z H9. Najlepiej uderzyć prosto lub lekko na lewo. Drugie uderzenie poślij o prawej stronie greena. Po lewej są tu małe bunkry. Za greenem lekki spadek a po lewej woda.

H9

Hole 9

Nietrudne par 4 na zakończenie pierwszej 9-ki. Po prawej stronie jest woda i ścieżka wzdłuż całego dołka. Lepiej graj prosto lub lekko na lewo. Drugim uderzeniem wejdź na początek greenu, który lekko opada w lewo. Uwaga: za greenem są zabudowania a po lewej stronie ścieżka i woda.

Kij z tee: driver, wood 3 lub hybryda.

H10

Hole 10

Średnio trudne par 5. Bezpiecznie pierwsze uderzenie poślij lekko na lewo. Po prawej są zabudowania, które zasłaniają widok na prawą stronę dołka. Drugie uderzenie graj prosto. Trzecie uderzenie poślij bezpiecznie lekko po lewej stronie greenu. Otoczenie jest dość ciasne – uwaga na ścieżkę i zarośla za greenem. Sam green jest dość długi, dlatego lepiej wejść od razu na jego środek.

Kij z tee: wood 3/5 lub hybryda

H11

Hole 11

Dość trudne par 4, przede wszystkim ze względu na dużą wodę do przebicia. Bardzo łatwo stracić tu piłkę na otwarciu. Otwieraj prosto lub na prawo. Drugie uderzenie prosto na początek lub środek greenu. Wzdłuż fairwaya po prawej woda. Podobnie również za greenem. Bardzo łatwo jest tu wylądować w szuwarach.

Kij z tee: Driver lub Wood 3.

H12

Hole 12

Trudne par 3 ze względu na wodę do przebicia jak również OB po prawej i wokół greenu . Uderzaj prosto kijem, którego jesteś absolutnie pewien. Jeśli nie jesteś pewien uderz tak by przebić wodę i dobić przed sam green lekko po prawej.

Kij z tee: Iron 7

H13

Hole 13

Najtrudniejszy i najdłuższy dołek na polu. Otwieraj bardzo ostrożnie lekko na lewo, mając na uwadze OB po prawej. Drugie uderzenie poślij na koniec pierwszej części fairwaya, przed rów z wodą. Trzecie uderzenie poślij prosto, uważając na wodę po lewej. Na samym greenie uważaj jeszcze na wodo po lewej. Zrobienie GIR jest tu nie lada wyczynem.
Powodzenia !

H14

Hole 14

Bardzo trudne par 4, ze względu na jego boki. Na początku trzeba przebić rów z wodą, aby znaleźć się na fairwayu. Jakiekolwiek odchylenie może oznaczać kłopoty. Po lewej wzdłuż całego dołka jest rów z wodą. Natomiast po prawej jest szpaler drzew, pod którym też jest rów z wodą. Drugie uderzenie postaraj się posłać tak by piłka wtoczyła się lekko na green. Za nim niestety jest woda i szuwary. Sam green lekko opada do tyłu.

Kij z tee: iron 5 lub hybryda

H15

Hole 15

Niedługie, ale stosunkowo trudne par 4. Z tee nie widać greenu. Musisz dobić przed rów z wodą, lekko po lewej. Po prawej, na początku masz wodę a potem ścieżkę i zarośla. Drugie uderzenie skieruj na środek greenu. Uważaj na szpaler drzew, po prawej stronie greenu oraz bunkier po lewej.

Kij z tee: iron 5 lub hybryda

H16

Hole 16

Najkrótsze par 3 na tym polu, które wymaga bardzo precyzyjnego otwarcia z tee. Przed greenem jest woda, przepompownia i ścieżka. Za greenem po prawej również woda. Sam green lekko wyniesiony i pofalowany. Jeśli nie prosto, to lepiej grać już lekko w lewo, za środkiem greenu.

Kij z tee: W lub iron 9

H17

Hole 17

Średnio trudne par 5. Na początek uderz prosto lub lekko na lewo, uważając przy tym by nie wpaść na ścieżkę. Pierwsze uderzenie nie powinno dobić dalej niż 10 m przed rowem z wodą. Drugie uderzenie lekko w prawo pomiędzy fairway, gdzie po prawej masz szpaler drzewek a po lewej ścieżkę. Trzecie uderzenie – bardzo trudne spróbuj posłac na środek greenu, starając się wejść pomiędzy bunkry po prawej i lewej. Sam green lekk opada od lewej do prawej. Za nim są drzewka i OB.

H18

Hole 18

Na końcu pola niestety nie będzie łatwo. Bardzo trudne i długie par 3. Masz do przebicia wodę i uderzenie w powietrzu, w górę co najmniej 140 m. Jeśli nie chcesz wchodzić na sam green uderz na górkę po lewej stronie greenu. Stąd już łatwo jest wejść na sam green ale uważaj aby nie spaść z powrotem do wody.

Kij z tee: Driver

MapkaScore card

DOŁEK 1 2 3 4 5 6 7 8 9 OUT 10 11 12 13 14 15 16 17 18 OUT TOTAL
BIAŁE 510 325 190 297 160 276 220 375 323 2676 447 270 146 517 345 305 96 485 150 2761 5437
ŻÓŁTE 503 317 171 291 150 265 213 348 314 2572 445 254 131 496 318 295 86 456 143 2624 5196
CZERWONE 434 259 140 273 105 245 190 335 287 2268 397 222 80 412 238 267 70 443 108 2237 4505
HCP 6 10 8 16 2 14 12 4 18   15 7 11 1 5 9 17 13 3
PAR 5 4 3 4 3 4 4 4 4 35 5 4 3 5 4 4 3 5 3 36 71
CZAS 0:15 0:30 0:45 1:00 1:15 1:30 1:45 2:00 2:15   2:30 2:45 3:00 3:15 3:30 3:45 4:00 4:15 4:30 4:30

Pole golfowe Gradi Golf Club Pałac Brzeźno to wyjątkowy projekt.

Gradi GC znajduje się w Prusicach, 30 km na północ od Wrocławia i jest częścią zespołu pałacowego. Kompleks wypoczynkowy Pałac Brzeźno oprócz malowniczych krajobrazów i urokliwej atmosfery oferuje również niezwykłe możliwości rekreacyjne.

18-dołkowe pole główne (par 71) ma długość 5366 metrów i zapewnia wymagającą i satysfakcjonującą grę zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych graczy. Mniejsze pole parkowe, znajdujące się w kompleksie zieleni przylegającym do pałacu, jest 9-dołkowe (par 19) i stanowi idealne miejsce do nauki i praktyki gry w golfa – niektóre dołki zostały wytyczone wśród licznych drzew, strumieni i stawów.

Dodatkowo Gradi Golf Club posiada dobre zaplecze treningowe – driving range z 7 stanowiskami oraz inne odpowiednie miejsca do treningu. W domu klubowym w zespole pałacowym znajduje się dobrze wyposażony sklep golfowy oraz symulator golfa, który może być świetną alternatywą w przypadku niesprzyjającej pogody. Po dniu pełnym aktywności i rywalizacji wszyscy gracze zapraszani są na pyszny domowy obiad i szklankę zimnego piwa lub kieliszek tzw. rozgrzewającej nalewki (mocny polski napój alkoholowy). W pałacu znajduje się również strefa SPA & Wellness z saunami i tężnią solną.

Gradi Golf Club Brzeźno
Zaplecze i udogodnienia

Domek klubowyDom klubowy

W Domku Klubowym, stanowiącym jeden z komponentów zespołu pałacowego, znajdą Państwo również dobrze wyposażony sklep golfowy oraz symulator golfa, który może okazać się świetną alternatywą na wypadek niesprzyjającej tradycyjnej grze pogody. Natomiast po całym dniu wysiłku i intensywnej rywalizacji zapraszamy wszystkich graczy do naszej Restauracji na pyszne domowe obiady.

RestauracjaRestauracja

Po grze Gradi Golf zaprasza do restauracji. Nasi szefowie kuchni ugoszczą Państwa tradycyjnymi daniami z nutką nowoczesności, a na deser polecamy domowy sernik z aromatycznym espresso.

ProshopProshop

Nasz 19 dołek to również nieduży Proshop, w którym każdy golfista znajdzie coś dla siebie.

DrivingDriving range

Przed grą warto jest potreneować.

Nasz driving range posiada kilkanaście stanowisk pod dachem oraz kilka otwartych, w tym szerokie stanowisko do trenowania z trawy.

Klub Sobienie KrólewskieGradi Golf Club

Stowarzyszenie Gradi Golf Club jest związane z obiektem od samego początku jego istnienia. Gromadzi ono około 200 członków i od wielu lat jest w czołówce krajowej w rywalizacji sportowej. Członkowie naszego klubu wielokrotnie stawali na podium turniejów krajowych i międzynarodowych.

Członkowie Gradi Golf Club reprezentowali Polskę w najważniejszych turniejach na świecie. Mateusz Gradecki jest wielokrotnym Mistrzem Polski i obecnie reprezentuje nasz klub na arenie zawodowej, a jego siostra Dominika jest jedną z najlepszych golfistek w kraju. Do naszego klubu oprócz rodzeństwa Gradeckich należą m.in. członkowie kabaretu Ani Mru Mru. Nasz klub to przede wszystkim wspaniała atmosfera i spędzanie czasu w miłym towarzystwie, a dla osób pragnących sportowych emocji możliwość regularnej klubowej rywalizacji golfowej. Członkowie klubu mają także preferencyjne ceny na w pałacowej restauracji, czy w hotelu.

AkademiaAkademia golfa

Naszą misją jest zapewnienie najlepszych warunków treningowych, pozwalających golfistom na każdym poziomie osiągnięcie prawdziwego i maksymalnego potencjału. Wiedząc, że każdy jest inny, stworzyliśmy wyjątkowy i jedyny w Polsce wszechstronny program szkolenia. Wykorzystamy holistyczne podejście aby dać Ci szansę na bycie najlepszym.

Naszym celem jest rozwój umiejętności: technicznych, mentalnych, strategicznych i fizycznych, budując przy tym charakter gracza zrównoważonego, radzącego sobie w trudnych sytuacjach na polu golfowym jak i poza nim.

Nasz program zbudowany jest wokół treningów grupowych, jednak wierzymy w indywidualne plany treningowe dla naszych uczniów. Tworzymy programy treningowe oparte na Twoich indywidualnych potrzebach i celach.

W naszej Akademii chcemy poznać naszych studentów, ich mocne strony, talenty, ale również obszary, które nie pozwalają im na osiągnięcie maksimum potencjału.

ProLekcje z PRO

Trenerzy Gradi Golf Academy Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu w celu umawiania zajęć indywidualnych.

Pracuj nad swoimi mocnymi i słabymi stronami, ćwicz w oparciu o cele. Zwiększ szansę na poprawienie swojej gry w oparciu o program stawiania celów z naszymi PRO.

Nick Lane

Był bardzo utalentowanym graczem o statusie amatora. Wiele lat był reprezentantem swojego hrabstwa i kraju. Niestety obiecującą karierę przerwała kontuzja i Nick zajął się szkoleniem, gdzie po wielu latach uzyskał uznaną pozycję specjalisty od krótkiej gry. Nick jest obecnie instruktorem z kwalifikacjami US PGA oraz należy do europejskiej federacji nauczycieli gry w golfa (European Golf Teachers Federation). Wśród jego klientów znajdują się gracze: European Tour, Challenge Tour, ECCO Tour & European Ladies Tour. Nick odwiedza nasz klub 6 razy w roku. Zapisy na lekcje i wszystkie informacje znajdziecie Państwo w recepcji klubu.
Piotr Świackiewicz

Kwalifikacje: – PGA Fully Qualified Golf Professional M4
– Członek Kadry Narodowej Juniorów i Seniorów w golfie w latach 2009-2013
– Absolwent AWF Wrocław na kierunku Wychowanie Fizyczne

Osiągnięcia:
1 miejsce Klubowe Mistrzostwa Polski 2011,2012
4 miejsce Mistrzostwa Polski Matchplay 2012 Najlepsza runda w zawodowym turnieju : 71
Tomasz Burant

PRO: od 2005 roku

Filozofia:
Technika jest ważna ale nie powinna być celem samym w sobie. Powinna ona służyć temu aby grać jak najlepiej. Każdy golfista jest inny i będzie miał swoją indywidualną i niepowtarzalną technikę gry. Moim zadaniem jako trenera jest odnaleźć w każdym uczniu ten najlepszy dla niego styl, tak aby każda runda golfa była prawdziwą przyjemnością.
Ryszard Kozieras

PRO: od 1996 roku

Filozofia:
Wierzę w trzy fundamenty szybkiego poprawienia wyników:
– staranna krótka gra
– strategia dopasowana do umiejętności i oczekiwań
– psychologia – czyli o czym myśleć, żeby wydobyć z siebie podczas gry to, co najlepsze

Klub Sobienie KrólewskieRelaks SPA w Hotelu i SPA Pałac Brzeźno

Zadbaj o pielęgnację ciała i twarzy, wybierz odprężające rytuały i kąpiele oraz sprawdź ofertę promocji specjalnych, a to wszystko zaledwie 40 km od Wrocławia.

Nasze SPA zostało stworzone z myślą o Twojej potrzebie regeneracji i relaksu. W naszej ofercie między innymi do wyboru: – Łaźnie piwne
– Zewnętrzna strefa Spa
– Tężnia solankowa
– Sauny
– Kompiele w winie
– Tlen hiperbaryczny
– Zabiegi upiększające

… i wiele innych atrakcji.

Nocleg w hotelu Sobienie KrólewskieNocleg

Tuż pod Wrocławiem, urzekając pięknem architektury i rozpościerającym się wokół krajobrazem, wśród zabytkowego starodrzewia i malowniczego, 18-dołkowego pola golfowego znajduje się Pałac Brzeźno.

Brzeźno to mała miejscowość położona nad niewielkim potokiem, dopływem pobliskiej rzeki Barycz z umiejscowionymi w jej dolinie słynnymi, założonymi już w XIII wieku Stawami Milickimi.

Zabytkowe wnętrza XIX-wiecznego pałacu pozwalają poczuć się naprawdę wyjątkowo. Aranżacja przestrzeni spójna jest z architekturą budynku, a pomieszczenia pałacowe utrzymane są w pełnym elegancji stylu. Charakter wnętrz pokoi odpowiada pałacowemu wystrojowi, a ich zróżnicowane wyposażenie zapewnia niezapomniane wrażenia.