Skip to main content

• H18
H1

Hole 1

Na początek pola średnio długie i średnio trudne par 4. Fairway biegnie pod górę, aż pod sam green. Po prawej stronie trzeba uważać na OB. Otwarcie w okolice bunkra po lewej. Drugie uderzenie prosto na green i uwaga na bunkier po prawej przed greenem. Sam green jest wyniesiony – spadki z każdej strony. Dodatkowy bunkier, po prawej stronie. Powierzchnia pofalowana i spadek od tyłu w stronę fairwaya. Okolica wokół greena – semi-rough a potem rough, zarośnięty gęstą trawą.

H2

Hole 2

Dość trudne i dłuższe par 4. Otwieraj na środek fairwaya na prawo od lewego bunkra lub za nim. Uwaga na prawy długi bunkier i pas rough po prawej – łatwo można tu zgubić piłkę w gęstej trawie lub wypaść na OB.

Po lewej, wzdłuż całego dołka gęsty rough – obszar wysokiej trawy. Na green wchodź prosto. Po lewej masz bunkier. Green jest wyniesiony z każdej strony. Powierzchnia lekko pofałdowana opada od lewej do prawej strony.

H3

Hole 3

Długie i najtrudniejsze na polu par 4. Potrzebne są 2 dalekie i proste uderzenia, aby trafić na green i ukończyć dołek w regulacji. Otwórz na fairway na wysokości co najmniej dużego bunkra po lewej. Drugie uderzenie prosto na środek lub nieco po prawej stronie greenu. Po lewej mały bunkier. Green jest mały, lekko wyniesiony. Wokół jest bardzo mało miejsca. Po prawej OB a z tyłu oraz po lewej krzaki i niskie drzewka. Powierzchnia greena płaska.

H4

Hole 4

Długie i raczej trudne par 3. Trzeba wejść prosto na green, który jest wyniesiony z każdej strony. Front dość stromy. Po lewej głęboki bunkier i ścianka nad nim. Po prawej wzdłuż dołka OB. Powierzchnia greenu lekko pofalowana, opada w stronę lewego frontu i bunkra.

Kij z tee: iron 6 lub 5

H5

Hole 5

Średnio trudne par 5. Fairway niezbyt szeroki. Po lewej rough, drzewka lub krzaki oraz gęsta trawa. Po prawej wąski zarośnięty pas przy płocie i OB. Otwarcie na wysokość lub za obszerny bunkier po lewej. Drugie uderzenie poślij w okolice kolejnego bunkra po prawej. Staraj się trzymać lewej strony fairwaya. Green atakuj na wprost lub nieco z lewej. Green jest łagodnie wyniesiony, ale otoczenie jest raczej płaskie. Wokół jest sporo miejsca, przy czym uważaj na mały bunkier po prawej. Na samym greenie powierzchnia pofalowana i jest lekki spadek od lewej do prawej.

H6

Hole 6

Niedługie i średnio trudne par 4. Otwieraj na środek lub lewą stronę fairwaya na wysokości lewego bunkra. Po prawej stronie pas zarośniętego rough i OB. Trzymaj się lewej strony. Przed greenem duży bunkier po prawej i większe drzewo po lewej. Niedużo miejsca wokół greenu. Otoczenie to małe drzewka i krzaki. Na green dobrze jest wejść nieco od lewej. Green jest lekko wyniesiony i pofalowany. Jest wystarczająco szeroki, aby móc na niego bezpiecznie trafić.

Kij z tee: deiver lub wood 3

H7

Hole 7

Stosunkowo proste i niedługie par 3. Małe bunkry na froncie po lewej i prawej. Z lewej i z tyłu małe wzniesienie, które dobrze „łapie” przestrzelone piłki. Po prawej za bunkrem również małe wzniesienie. Powierzchnia płaska a sam green dość szeroki, aby móc go zaatakować bezpiecznie przy każdej pozycji flagi. Po prawej OB. Za greenem jest rough i gęsta trawa oraz krzaki.

Kij z tee: iron 8

H8

Hole 8

Długie i dość trudne par 5. Po prawej wzdłuż całego dołka pas rough, przechodzący w gęściejszą trawę, krzaki i OB. Unikaj zdecydowanie tej strony. Po lewej rough z wysoką trawą a potem woda. Otwieraj nieco na lewą stronę fairwaya na wysokości pomiędzy 2 bunkrami. Drugim uderzeniem staraj się dotrzeć na obszar za wodą. Masz głęboki bunkier na froncie greenu, więc lekko, od lewej i z góry. Uważaj by z niego nie spaść, bo powrót może być trudny. Po lewej jest bardzo mało czystego miejsca a potem niestety krzaki, klomby lub gęściejszy rough z wysoką trawą. Sam green jest znacznie wyniesiony, ale powierzchnia jest niezbyt pofalowana. Krawędzie opadają do środka i pomagają trochę łapać mocniejsze piłki.

H9

Hole 9

Dłuższe i wymagające par 4. Po lewej green zasłania pas gęstego roughu, krzaki a potem kępy drzew. Po prawej, nad fairwayem pas gęstej trawy i OB. Fairway opada znacząco w dół a potem zakręca w lewo. Postaraj się otworzyć prosto, jak najbliżej zakrętu, aby móc wejść czysto na green. Drugie uderzenie prosto lub nieco po prawej stronie greenu. 2 małe bunkry po prawej i lewej stronie. Za greenem jest średni spadek. Powierzchnia greenu lekko pofalowana, długa i w miarę szeroka.

H10

Hole 10

Dłuższe par 4 o średnim poziomie trudności. Fairway idzie w górę od tee na prawo a potem w miarę płasko, lekko w lewo do greenu. Po lewej rough, kępy drzew oraz ścieżka. Raczej unikaj tej strony. Po prawej nieco lepiej, ale nie wpadnij na drzewa przed bunkrem. Otwieraj starając się dobić na wysokość za bunkrem. Drugie uderzenie poślij prosto na green, jego tylną część. Green jest nieco wyniesiony. 2 małe bunkry po lewej i prawej. Sam green opada od swojego tyłu w stronę lewego frontu. Jest trochę pofalowany, dość długi i szeroki, ale ma tendencję do staczania się piłek, więc puttuj ostrożnie.

H11

Hole 11

Dosyć trudny par 5 z wodą po lewej i pośrodku. Po prawej pas drzewek i średnio zarośniętego roughu. Otwieraj kierując się na ten lasek, ale tak by wylądować na środku fairawa, jak najbliżej przedniej wody. Drugie uderzenie poślij prosto na wysokość połowy drugiej części fairwaya. Ten opada łagodnie w stronę greenu. Po lewej gęściejszy rough, po prawej nieco lepiej. Przy greenie dość duże i głębokie bunkry. Green lekko wyniesiony, długi i wąski. Powierzchnia w miarę płaska.

H12

Hole 12

Wymagające par 3 z uwagi na otoczenie greenu – wodę po lewej. Green na wzniesieniu. Broniący bunkier na froncie. Spadki na front i po prawej. Z tyłu woda. Bezpieczniej jest wejść na green od prawej ryzykując bogey.

Kij z tee: iron 7

H13

Hole 13

Długie i wymagające par 4. Prawa strona mocno zarośnięta – rough i pasmo gęstych drzewek i krzaków. Unikaj tej strony. Otwieraj lekko na prawą stronę fairwaya pod lasek. Potem bezpiecznie staraj się wejść na green po prawej stronie. Rough po prawej i lewej gdzie łatwo jest zgubić piłkę. Przed greenem, po lewej duży głęboki bunkier. Green jest wyniesiony, dość dużych rozmiarów. – spadki w każdą stronę. Sama powierzchnia pofalowana – spadki do środka po lewej i prawej.

H14

Hole 14

Proste krótkie par 4. Otwierając uważaj na lewą stronę, gdzie masz wysoki rough i drzewka. Po prawej jest nieco lepiej, ale tu też łatwo zgubić piłę. Celuj raczej w stronę środka fairwaya na wysokości przed bunkrem po prawej. Otoczenie greenu to wyższy rough i drzewa po lewej i z tyłu. Green jest wyniesiony – 3 bunkry: lewa, prawa i tył. Powierzchnia lekko pofalowana – dość szeroko.

H15

Hole 15

Dość trudne par 4. Po lewej i prawej gęsty i wysoki rough i drzewka. Fairway łagodnie opada w stronę greenu. Postaraj się otworzyć na środek faiwaya. Przed samym greenem, po lewej duża woda, Green jest na wysokiej górce. Stromo z każdej strony. Bardzo ryzykowne jest atakowanie greenu na wprost, przez wodę. Nieco łatwiej wejść od prawej. Green jest mały i raczej płaski, ale opada znacznie od swojego tyłu w stronę wody. Puttuj ostrożnie, aby z niego nie spaść.

H16

Hole 16

Bardzo długie par 3. Musisz otworzyć prosto na green, który jest chroniony bunkrami po lewej i po prawej. Uważaj na początek fairwaya. Po lewej i prawej są drzewa i zazwyczaj gęsty rough. Green jest długi i szerszy na samym końcu. Lekko opada od tyłu do przodu. Za greenem i po lewej niedużo miejsca.

Kij z tee: wood 3 lub iron 4

H17

Hole 17

Długie i trudne par 5. Na początku trzeba otworzyć na wysokość, gdzie wąski fairway zakręca w stronę greenu. Po lewej rough i lasek. Po prawej nieduży bunkier i pas zarośniętego rough z masą niewysokich drzewek. Lepiej tu nie wpadać. Od zakrętu, po lewej również wysoki rough. Drugie uderzenie poślij prosto i jak najbliżej prawego bunkra. Przed greenem masz jeszcze spory bunkier po lewej. Green zakręca lekko w lewo, do góry. Jest łagodnie wyniesiony. Najbezpieczniej jest wejść od prawej strony, zaraz za prawym bunkrem. Powierzchnia pofalowana. Leki spadek od prawego tyłu. Za greenem spadki i drzewka po lewej.

H18

Hole 18

Długie trudne par 4 kończące pole. Mniej więcej od połowy fairway opada znacznie w stronę green. Otwierając trzeba się kierować na prawo od drzewa, możliwie obok lub za bunkier po prawej. Po prawej stronie pas rough i drzewek, gdzie można łatwo zgubić piłkę lub zasłonić sobie dostęp do greenu. Dalej fairway jest też lekko pochylony od lewej do prawej. Przed greenem uważaj jeszcze na pasy choinek po lewej i prawej. Otoczenie greenu na froncie pagórkowate. Bezpieczniej jest wchodzić na green na wprost uderzając na front tak by piłka sama wtoczyła się na green. Mocniejsze uderzanie może się zakończyć spadkiem lub odbiciem od górki. Za greenem spadki w stronę domku klubowego. Green jest nieduży i pofalowany. Opada od tyłu i przodu do środka. Dobrze będzie tu zrobić bogey. Powodzenia!

MapkaScore card

DOŁEK 1 2 3 4 5 6 7 8 9 OUT 10 11 12 13 14 15 16 17 18 OUT TOTAL
BIAŁE 311 355 389 160 460 361 149 439 375 3019 367 418 151 385 312 308 185 485 421 3032 6051
ŻÓŁTE 306 285 377 142 438 309 122 417 365 2761 336 385 147 420 270 268 167 441 394 2828 5589
NIEBIESKIE 285 295 345 126 410 302 109 391 345 2608 311 382 117 347 250 245 150 426 375 2603 5211
CZERWONE 256 243 334 102 385 272 83 355 295 2325 288 350 122 381 226 221 125 377 343 2433 4758
HCP 13 5 1 15 9 11 17 7 3   14 8 10 12 18 4 16 6 2
PAR 4 4 4 3 5 4 3 5 4 36 4 5 3 4 4 4 3 5 4 36 72
CZAS 0:15 0:30 0:45 1:00 1:15 1:30 1:45 2:00 2:15   2:30 2:45 3:00 3:15 3:30 3:45 4:00 4:15 4:30 4:30

Lisia Polana to 18-dołkowe pole golfowe klasy mistrzowskiej w Pomocni, w województwie mazowieckim. Nasze pole golfowe jest profesjonalnie przygotowanym miejscem do gry w golfa, dlatego osoby z Warszawy i okolic, które chciałyby spróbować swoich sił w tej dyscyplinie, mogą nam w 100% zaufać – jesteśmy golfowymi specjalistami!

Lokalizacja:

Pole znajduje się 40 km od Warszawy, w malowniczej dolinie rzeki Wkry, koło rezerwatu leśnego „Pomiechówek” i Kampinoskiego Parku Narodowego. Zlokalizowane pod Warszawą pole golfowe idealnie nadaje się do wypoczynku (nie ma tam gęstych zabudowań) w porównaniu do innych, małych pól golfowych mieszczących się bezpośrednio w stolicy bądź na jej obrzeżach.

Charakterystyka:

Lisia Polana jest przyjazna golfistom, ponieważ charakteryzuje się szerokimi fairwayami oraz ciekawie zaprojektowanymi greenami. Dostępna na stronie mapa Lisiej Polany wskazuje na liczne dołki z dokładnym ukształtowaniem terenu korzystnie wpływającym na zróżnicowanie poziomu trudności gry w golfa.

Infrastruktura golfowa

Lisia Polana to nie tylko pole golfowe, to także jedna z najlepszych w Polsce infrastruktura golfowa – trawiasty driving range z częścią zadaszonych stanowisk, chipping area oraz ogromny putting green. W ramach treningu umożliwiamy wypożyczenie również niezbędnego sprzętu i skorzystanie z oferty hotelu, a także restauracji znajdujących się na terenie ośrodka. Dzięki temu można zorganizować pobyt dla dwojga z grą w golfa w tle lub rodzinny wyjazd połączony z treningiem golfowym. Cały obiekt stanowi idealne miejsce do kompleksowego treningu golfa zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.

DWIE PĘTLE

Pole golfowe Lisia Polana składa się z dwóch dziewięciodołkowych pętli.

Pierwsza dziewiątka

Prowadzi wzdłuż zewnętrznej granicy pola, z marszrutą w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara, z out of bounds po prawej stronie.

Druga dziewiątka

Przechodzi wewnątrz terenu – nie ma tu autów, ale są za to przeszkody wodne.

Ważnym elementem gry na Lisiej Polanie jest wiatr. Dominujący kierunek zwrotu z zachodu „wydłuża” dołki 1, 2, 3, 10 oraz 12. Zaletą otwartego, a także wietrznego terenu jest komfortowa gra latem bez inwazji dokuczliwych owadów.

Pole golfowe obsiano kilkoma gatunkami traw różniących się kolorem, pokrojem i wysokością koszenia. Inny gatunek trawy tworzy wysoki rough, inny semi rough, a jeszcze inna jest trawa fairwayowa.

Greeny są dość różnorodne, a poza tym dostarczają wiele emocji przy puttowaniu – szczególnie pofałdowany green na 18. dołku zirytował już niejednego golfistę.

Lisia Polana Golf Club
Zaplecze i udogodnienia

Domek klubowyDom klubowy

Dom klubowy Lisia Polana to doskonałe miejsce do organizacji imprez firmowych, spotkań biznesowych i do przeżycia sportowych emocji w najlepszym wydaniu.

Co roku na polu golfowym odbywa się ponad 40 turniejów golfowych, kilkadziesiąt akademii golfa oraz imprez integracyjnych.

Klub oferuje szereg możliwości organizacyjnych szytych na miarę, od kameralnych spotkań po profesjonalne zawody sportowe.

W Domu Klubowym można skorzystać z: restauracji, baru, strefy wypoczynkowej, z przestronnych szatni z prysznicami, wózkowni, a także tarasu z widokiem na pole.

RestauracjaRestauracja

Restauracje przy polu golfowym nazywane są często przez golfistów 19. dołkiem. To naturalne przedłużenie pola golfowego. Z okien widać green osiemnastego dołka, choć to nie ten widok przyciąga naszych gości do restauracji. Szczególnie kuszą ich autorskie potrawy Szefa Kuchni Macieja, oparte na produktach sezonowych.

„Końcówka turnieju kojarzy mi się zawsze z prawdziwą ucztą. Takiego wyboru potraw i dodatków nie ma chyba na żadnym innym polu golfowym, na których grałem” – mówi Andrzej, jeden z członków Klubu golfowego Lisia Polana

ProshopProshop

Nasz 19 dołek to również Proshop o powierzchni 40 metrów kwadratowych, w którym każdy golfista znajdzie coś dla siebie.

Produkty dostępne w Proshopie można zamawiać również przez stronę: bunkierstore.pl/golf z wysyłką lub z odbiorem osobistym na miejscu.

DrivingDriving range

Przed grą warto jest potreneować.

Nasz driving range posiada kilkanaście stanowisk pod dachem oraz kilka otwartych, w tym szerokie stanowisko do trenowania z trawy.

Klub Sobienie KrólewskieKlub Lisia Polana

Klub Golfowy Lisia Polana to przede wszystkim ludzie. To gracze, początkujący i zaawansowani, to klubowicze, goście hotelu i restauracji, dzieci i młodzież sprawiają, że nasz klub tętni życiem przez cały golfowy sezon. Chcemy, by każdy członek i gość klubu czuł się tu jak u siebie. Liczy się dobra atmosfera 🙂 Szczycimy się mianem najprzyjaźniejszego klubu na Mazowszu. Dla nas to golf to pasja, którą chcemy zarażać innych. Każdy nowy golfista to nasz nowy kolega lub koleżanka do gry. Dlatego nie wahaj się i zacznij golfową przygodę z nami! Staramy się organizować dla Was różne aktywności – obozy golfowe dla dzieci i młodzieży, obozy golfowe dla dorosłych, ogniska, imprezy (jak Andrzejki) i oczywiście turnieje. Nasi klubowicze dobrze wiedzą, że Lisia Polana to nie tylko doskonałe miejsce na rundę golfa.

AkademiaAkademia golfa

Jeśli chcesz zacząć grać w golfa lub już w niego grasz, ale pragniesz zdobywać nowe umiejętności – wstąp do Akademii Golfa Lisiej Polany. Pod okiem wykwalifikowanych trenerów szybko zaczniesz robić duże postępy. Dodatkowo, jeżeli nie wiesz, jak rozpocząć grę w golfa, koniecznie zgłoś się do Akademii, a także zapisz do jednego z naszych trenerów na kurs golfowy. Oferujemy praktyczne lekcje golfa nie tylko dla początkujących! Osoby, które miały już do czynienia z tą dyscypliną sportową, mogą udać się do naszej szkoły w celu zgłębienia techniki, przypomnienia sobie najważniejszych reguł, a także poznania etykiety gry w golfa.

Naszym celem jest rozwój umiejętności: technicznych, mentalnych, strategicznych i fizycznych, budując przy tym charakter gracza zrównoważonego, radzącego sobie w trudnych sytuacjach na polu golfowym jak i poza nim.

Nasz program zbudowany jest wokół treningów grupowych, jednak wierzymy w indywidualne plany treningowe dla naszych uczniów. Tworzymy programy treningowe oparte na Twoich indywidualnych potrzebach i celach.

W naszej Akademii chcemy poznać naszych studentów, ich mocne strony, talenty, ale również obszary, które nie pozwalają im na osiągnięcie maksimum potencjału.

ProLekcje z PRO

Jakub Piotrowski to nasz nowy Head Pro! Zapraszamy na lekcje i kursy!

Cześć mam na imię Jakub! Moim największym sportowym hobby i pasją jest golf. Jest już ze mną od ponad 20 lat. Przygodę z PGA Polska rozpocząłem w roku 2012. Dzięki szkoleniom trenerskim zacząłem lepiej rozumieć biomechanikę swingu golfa i wprowadzać zmiany do swojej gry, a to przynosiło lepsze efekty na polu golfowym. Od 2013 roku zacząłem ścieżkę trenerską i dzięki temu mogę zarażać moją pasją do golfa podczas wspólnych treningów na driving range lub w trakcie gry na polu golfowym.

Moje największe osiągnięcia sportowe to Mistrzostwo Polski Juniorów 2005 roku, Mistrzostwo województwa Kujawsko-Pomorskiego 2012 roku, udział w Akademickich Mistrzostwach Europy 2011 roku oraz dwukrotnie Klubowe Wicemistrzostwo Polski z Klubem Lisia Polana w 2011 oraz 2012 roku. Posiadam szkolenia z AIM Point, Swing Catalist lvl.1, Trackman Professional lvl.1 oraz lvl.2. Mam również duże doświadczenie w fittingu kijów golfowych dzięki wieloletniej współpracy z BogiGolf oraz Michałem Bajerskim – uznanym Polskim fitterem sprzętu golfowego.

ProJakub Piotrowski
PGA Professional
T: +48 503 113 135

Nocleg w hotelu Sobienie KrólewskieHotel Lisia Polana

Wyjątkowe miejsce noclegowe i konferencyjne. Nie zawsze istnieje możliwość powrotu do firmy w dniu, w którym odbywa się konferencja czy spotkanie z kontrahentami. Z tego powodu warto wziąć pod uwagę zorganizowanie noclegu – hotele w okolicach Warszawy, które zachwycają swoją lokalizacją, to najlepszy wybór. I do nich właśnie należy ten z Lisiej Polany! Nasz hotel posiada 17 pokoi 2-osobowych z możliwością pojedynczego wykorzystania oraz 2 pokoje typu studio. Łącznie jest to 35-38 miejsc noclegowych.

Każdy pokój został wyposażony w przydatne udogodnienia, w tym m.in. telewizję oraz dostęp do połączenia Wi-Fi, klimatyzację. Ponadto w naszych pokojach zostały umieszczone biurka, przy których z powodzeniem można wykonywać obowiązki służbowe. Nie ma znaczenia, czy mieszkasz w pobliżu Warszawy, czy przyjeżdżasz z dalekich zakątków – nasz hotel stoi przed Tobą otworem! Gwarantujemy, że zwieńczenie czasu spędzonego na grze w golfa w postaci komfortowego noclegu to rewelacyjny pomysł.