Skip to main content

Birdiebook w PDF po zalogowaniu

H1

Hole 1

Dołek par 4 o średnim poziomie trudności. Całe zbocze pochylone w lewo. Bezpieczne otwarcie na fairway po prawej przed bunkrem. Uważaj po lewej, aby zbytnio nie spać z faiwaya, gdzie jest gęsty i zazwyczaj głęboki rough a potem OB. Po prawej, wzdłuż całego dołka jest ścieżka a nad nią porośnięte pagórki. Drugie odbicie staraj się posłać prosto pomiędzy bunkry. Green jest dość mocno wyniesiony a za nim jest mocny spadek i OB.

H2

Hole 2

Dość trudne i długie par 4. Dołek na całej długości opada w lewo. Po 230 m po lewej jest woda. Pierwsze uderzenie kieruj na prawą stronę przed bunkry. Drugie uderzenie kieruj na prawą stronę greena, gdzie jest lekki spadek. Przed greenem po lewej jest mocny spadek i mały bunkier. Za nim jest nieduży pagórek, ścieżka i rough.

H3

Hole 3

Trudne i długie par 5. Dołek na całej długości opada lekko w lewo. Bardzo uważaj na wodę po lewej. Pierwsze uderzenie kieruj bezpiecznie po prawej stronie fairwaya przed bunkier. Wzdłuż całego dołka po prawej nieduże pagórki i niekiedy gęściej porośnięty rough. Drugie uderzenie staraj się posłać po prawej stronie fairwaya, kierując się na drzewka na jego końcu. Przed greenem dołek lekko zakręca w lewo. Sam green jest wąski, długi i lekko pofalowany. Po lewej, na rogu spadek do wody i bunkra. Po prawej i za jest płasko i sporo miejsca.

Kij z tee: driver lub wood 3. .

H4

Hole 4

Długie, ale nie tak trudne par 3. Green chronią bunkry po prawej i lewej. Po prawej jest wyniesienie, które stromo opada do bunkra i na green. Po lewej jest lekki spadek. Sam green jest wąski i długi. Staraj się odbić prosto lub nieco po lewej na początek greenu.

Kij z tee: iron 5 lub 6..

H5

Hole 5

Trudne i długie par 4. Dołek lekko opada na prawo, gdzie potem jest rough graniczący z D3. Po lewej pagórki i duży bunkier. Pierwsze uderzenie poślij na środek lub nieco po prawej, ale przed bunkier. Drugie uderzenie bezpiecznie kieruj na lewą stronę fairwaya, który zakręca przy greenie w prawo. Sam green jest chroniony dwoma rozległymi bunkrami i jest lekko wyniesiony. Z tyłu za greenem jest nieco miejsca.

H6

Hole 6

Bardzo trudne i długie par 3. Green jest chroniony z przodu, po lewej i prawej głębokimi bunkrami. Jeśli nie chcesz ryzykować odbij na początek greenu, nieco po lewej gdzie łączy się on z fairwayem. Po lewej stronie i za greenem jest lekkie wyniesienie, a po prawej spadek.

Kij z tee: iron 5, 4 lub hybryda .

H7

Hole 7

Bardzo długie i najtrudniejsze par 5 na tym polu. Na początku, od tee dołek lekko opada, ale potem fairway wznosi się aż do samego greenu. Pierwsze uderzenie poślij na środek fairwaya lub nieco po lewej, przed bunkier. Drugie uderzenie, pod górę kieruj nieco po lewej od kolejnego bunkra. Trzecie uderzenie kieruj na lewą stronę, uważając na bunkier po prawej, przy greenie. Uważaj też na bunkry po lewej oraz mały na środku fairwaya. Sam green jest lekko wyniesiony. Po lewej lekki pagórek. Za nim jest niezbyt dużo miejsca a potem ścieżka. Po prawej zarośnięty rough z choinkami.

Kij z tee: driver lub wood 3. Drugie uderzenie: iron 5 lub hybryda.

H8

Hole 8

Średnio trudne i długie par 4. Fairway opada lekko na lewo aż do samego greenu. Pierwsze uderzenie poślij na lewą stronę przed bunkry. Drugie uderzenie postaraj się wykonać na prawą stronę greena. Sam green jest lekko wyniesiony i chroniony przez bunkry z przodu i po lewej. Po lewej i z tyłu greenu jest rough z choinkami.

H9

Hole 9

Długi i bardzo trudny par 4 pod górę, na koniec pierwszej dziewiątki. Na początku dołek opada w dół, ale potem praktycznie przez cały fairway unosi się do góry. Pierwsze uderzenie postaraj się posłać jak najdalej na wzniesienie, po jego lewej stronie. Drugie uderzenie kieruj na prawą stronę, przed green lub na górkę. Przed greenem po lewej jest duży i głęboki bunkier. Fairway skręca w lewo na green, gdzie po prawej jest wzniesienie, na którym są trzy małe bunkry. Z tyłu po lewej jest kolejny mały bunkier. Sam green jest długi i wąski i lekko opada w stronę fairwaya. Za greenem jest mało miejsca a potem głęboki rough.

H10

Hole 10

Bardzo trudny par 4 na początek drugiej dziewiątki. Na początku fairway opada dość mocno w dół, tworząc kolejno trzy tarasy. Pierwsze uderzenie trzeba posłać jak najdalej na trzeci taras, nieco po lewej, uważając przy tym, aby piłka nie wypadła na OB po prawej. Za trzecim tarasem jest bardzo stromy spadek, a potem równie stromo pod górę. Drugie odbicie jest również bardzo trudne, ponieważ trzeba posłać piłkę daleko, na mały green na końcu wyniesionego fairwaya. Bezpieczniej jest zagrać na lewą stronę przed green. Sam green z przodu i po lewej jest chroniony jeszcze przez bunkry. Za nim po lewej i z tyłu jest lekki pagórek. Po prawej stromy spadek, rough a potem OB.

H11

Hole 11

Trudne i długie par 4. Wąski fairway z wieloma bunkrami po prawej i lewej. Wzdłuż całego dołka po prawej jest OB. Po lewej jest natomiast strome wzniesienie, z zarośniętym rough i kilku drzewami, gdzie łatwo zgubić piłkę. Pierwsze uderzenie poślij bezpiecznie na środek fairwaya, przed lewy bunkier. Drugie uderzenie kieruj na lewą stronę greena uważając na bunkier po lewej oraz po prawej. Wokół greenu nie jest dużo miejsca.

Kij z tee: wood 3, iron 4 lub 5.

H12

Hole 12

Najdłuższe na tym polu i bardzo trudne par 5. Na początku wąski fairway opada na prawo do wody. Pierwsze uderzenie poślij po prawej stronie, ale uważaj, aby nie wpaść do zarośniętego rough po lewej. Dalej fairway ciągnie się pod górę ale jest lekko pochylony w prawo. Po prawej masz OB i las. Po lewej rough, choinki i zarośla. Trzymaj się środka. Drugie uderzenie poślij na skraj wzniesienia, za bunkier po lewej. Stąd powinno być już widać green. Od tego momentu fairway opada w dół i dalej nieco w prawo. Bezpieczniej jest wejść na green od lewej. Po prawej od greenu jest bunkier. Wokół greenu jest sporo miejsca.

Kij z tee: driver lub wood 3. Drugie uderzenie hybryda lub iron 5. Trzecie uderzenie iron 5.

H13

Hole 13

Najdłuższe na tym polu i bardzo trudne par 3. Daleki wyniesiony green jest chroniony przez bunkry, z przodu, po lewej oraz prawej. Wokół jest niedużo miejsca a rough jest zazwyczaj głęboko zarośnięty. Po prawej jest OB. Uderz nieco na lewo kierując się na początek greenu.

Kij z tee: wood 3, hybryda, iron 4 lub 5.

H14

Hole 14

Średnio trudne i długie par 4. Uważaj, bo po prawej masz OB. Po lewej średnio zarośnięty i lekko wyniesiony rough. Pierwsze uderzenie poślij nieco na lewo przed bunkier. Green jest lekko schowany za ścianą drzew, ponieważ dołek skręca na końcu w prawo. Przed greenem długi bunkier. Nad greenem lekkie wzniesienie i również mały bunkier. Wokół jest trochę miejsca.

Kij z tee: driver, wood 3 lub hybryda.

H15

Hole 15

Krótkie, ale wcale nie tak łatwe par 3. Przed greenem, z przodu i po lewej masz bunkry. Sam green jest nieco wyniesiony. Za nim jest górka o potem rough. Po prawej OB i las. Uderzając postaraj się wejść na środek greenu lub odrobinę od prawej.

Kij z tee: iron 8 lub 7.

H16

Hole 16

Stosunkowo trudne i długie par 4. Faiway zakręca w połowie w lewo. Wzdłuż całego dołka, po prawej i z tyłu OB. Wokół fairwaya nieduży rough. Pierwsze uderzenie kieruj na środek fairwaya, aby dobić do zakrętu. Uwaga na bunkry po lewej. Green jest lekko wyniesiony i chroniony przez trzy bunkry, z przodu, po prawej i z tyłu. Drugim uderzeniem postaraj się wejść celując na środek lub prawy tył greenu.

H17

Hole 17

Niedługie i średnio trudne par 4. Z samego tee nie widać greenu ponieważ dołek zakręca w prawo i opada lekko w lewo. Pierwsze uderzenie poślij w okolicę bunkra po lewej. Po prawej nad dołkiem jest wzniesienie i rough. Jeśli tu trafisz możesz nie znaleźć piłki lub mieć utrudnione wejście na green. Drugie uderzenie poślij nieco po prawej stronie greenu. Sam green opada po lewej stronie. Po prawej i z tyłu jest natomiast sporo miejsca.

Hole 18

Długie i średnio trudne par 5 na zakończenie gry. Dołek na początku opada, ale potem fairway wznosi się aż do samego greenu. Fairway jest dość szeroki i nachylony odrobinę w lewo. Pierwsze uderzenie poślij jak najdalej na wzniesienie, nieco na prawą stronę, uważając na pierwszy bunkier. Drugim uderzeniem postaraj się dobić przed bunkier po prawej. Green jest wyniesiony i otoczony aż czterema bunkrami. Trzecie uderzenie, w miarę możliwości poślij na środek lub na prawy tył greenu. Powodzenia!

Kij z tee: driver lub wood 3. Drugie uderzenie: wood 3, hybryda lub iron 5. Trzecie uderzenie iron 7 lub 6.

MapkaScore card

DOŁEK 1 2 3 4 5 6 7 8 9 OUT 10 11 12 13 14 15 16 17 18 OUT TOTAL
BIAŁE 347 399 477 165 395 187 529 379 425 3303 410 372 554 210 339 134 368 311 531 3229 6532
ŻÓŁTE 324 378 446 149 380 168 517 366 412 3140 385 354 532 183 325 113 343 296 516 3047 6187
NIEBIESKIE 297 352 417 128 320 152 489 343 379 2877 358 323 471 163 296 91 316 275 491 2784 5661
CZERWONE 277 326 391 109 308 132 473 315 352 2683 335 302 442 135 260 71 268 240 466 2519 5202
HCP 17 7 5 15 11 9 1 13 3   4 8 2 10 12 18 6 16 14
PAR 4 4 5 3 4 3 5 4 4 36 4 4 5 3 4 3 4 4 5 36 72
CZAS 0:15 0:30 0:45 1:00 1:15 1:30 1:45 2:00 2:15   2:30 2:45 3:00 3:15 3:30 3:45 4:00 4:15 4:30 4:30

Pole golfowe Kraków ValleyGolf & Country Club
to wyjątkowy projekt.

Pole golfowe Kraków Valley zostało zaprojektowane przez jednego ze znanych architektów golfowych – Ronalda Freama z Kaliforni i jest wybudowane według standardu USGA.

Całkowita długość pola z professional tee wynosi 6532 m. Zróżnicowanie topograficzne, szerokie, pofałdowane fairway’e, głębokie bunkry – to najbardziej charakterystyczne elementy. Wkomponowane w jurajski krajobraz, otoczone granicą gęstego lasu, robią duże wrażenie, nawet na golfistach, którzy odwiedzili najpiękniejsze pola golfowe świata.

Na obszarze zajmującym łącznie 160 ha stworzono całoroczny ośrodek rekreacyjny, w którego skład wchodzą: 18-dołkowe pole, 6-dołkowe pole treningowe, driving range, 2 x putting green, chipping green, bunkier treningowy, wypożyczalnia sprzętu, pro-shop, dwie restauracje, hotel, centrum konferencyjne, strzelnica sportowa, stadnina koni, 3 wyciągi narciarskie.

Wiele atrakcji

Poznaj Kraków Valley Golf & Country Club

Jeden z największych i najpiękniejszych kompleksów golfowo-rekreacyjnych w Polsce. Miejsce eleganckie, otoczone zielenią jurajskich krajobrazów, inne niż wszystkie.

Mieścimy się zaledwie 30 km od Krakowa. Oferujemy przestrzeń zaprojektowaną do organizacji imprez firmowych i spotkań biznesowych. Przy grze w golfa i nie tylko.

Do dyspozycji naszych gości oddajemy także hotel i restaurację, nowoczesną Akademię Golfa, strzelnicę bojową, stadninę koni oraz centrum konferencyjno-bankietowe z dwoma salami konferencyjnymi.

Na polu golfowym w Kraków Valley nie znajdą Państwo linii prostych. Jest to sporo wspinania a większość fairway-ów jest pochylona. To sprawia że gra na polu jest bardzo trudna, w szczególności dla osób przyzwyczajonych do płaskich pól.

Kraków Valley Golf & Country Club
Zaplecze i udogodnienia

Domek klubowyDom klubowy

W Domu Klubowym możecie Państwo skorzystać ze strefy wypoczynkowej, z przestronnych szatni z prysznicami, wózkowni, a także tarasu z widokiem na pole.

RestauracjaRestauracja

Po grze Kraków Valley zaprasza do restauracji. Nasi szefowie kuchni ugoszczą Państwa tradycyjnymi daniami z nutką nowoczesności, a na deser polecamy domowe ciasta z aromatycznym espresso.

ProshopProshop

Na terenie kompleksu znajduje się profesjonalny sklep z akcesoriami golfowymi (można tu kupić m.in.: piłki golfowe, kije golfowe, buty, rękawiczki, czapki, koszulki, kurtki przeciwdeszczowe).

DrivingDriving range

Przed grą warto jest potreneować.

Nasz driving range posiada kilkanaście stanowisk pod dachem oraz kilka otwartych, w tym szerokie stanowisko do trenowania z trawy.

Klub Sobienie KrólewskieKlub Kraków Valley

Dołącz do naszego Klubu! Członkostwo uprawnia do nieograniczonego prawa do gry na 18-dołkowym polu golfowym oraz 6-dołkowej akademii golfa, pierwszeństwa w udziale w turniejach klubowych zgodnie z przyjętym regulaminem pola golfowego, specjalnych cen za udział w turniejach oraz wielu specjalnych cen i rabatów na usługi na polu golfowym.

AkademiaAkademia golfa

Akademia Golfa to obiekt otwarty dla wszystkich, niezależnie od wieku i umiejętności. Zapraszamy do treningu indywidualnego oraz grupowego.

Jest to również idealne miejsce do organizowania spotkań firmowych oraz integracyjnych, którym towarzyszy nauka gry w golfa.

W skład Akademii Golfa wchodzi odrębne, treningowe, 6-dołkowe pole golfowe, par 18, dostępne dla osób na każdym poziomie zaawansowania, również dla zupełnie początkujących.

Na tarasie widokowym Akademii Golfa znajduje się ogródek letni z barem i restauracją.

ProLekcje z PRO

Trener Kraków Valley Golf Academy Zaprasza do bezpośredniego kontaktu w celu umawiania zajęć indywidualnych.

ProDariusz Pejas
Qualified PGA Instructor
T: +48 606 993 726
@ pejko@op.pl
www.naukagolfa.pl

Nocleg w hotelu Sobienie KrólewskieNocleg

Tuż obok malowniczych pól golfowych stworzyliśmy całoroczny ośrodek rekreacyjny, przystosowany do obsługi imprez integracyjnych, spotkań firmowych, szkoleń oraz konferencji.

Połącz wydarzenie firmowe z nauką gry w golfa, zajęciami na strzelnicy bojowej lub offroadową jazdą dla szukających wrażeń.

Hotel Villa Pacoldi i znajdująca się w nim restauracja z Salą Rycerską z pewnością zaspokoją potrzeby najbardziej wymagających klientów