Skip to main content

• H18
H1

Hole 1

Na początek pola średnio trudne par 5 pod górę. Dołek wznosi się dość stromo, już po 170m. Po lewej, wzdłuż całego dołka OB. Po prawej trudny rough, usłany niekiedy pagórkami i drzewkami. Pierwsze uderzenie poślij na środek fairwaya, jak najdalej na początku wzniesienia. Drugim uderzeniem postaraj się dobić na taras przed greenem. Trzecim uderzeniem wejdź od góry na flagę lub tył greenu. Po lewej jest nieduży bunkier. Za greenem i po prawej jest duży spadek.

Kij z tee: D1, W3 lub H3/H4.
Drugie uderzenie: I5, I6 lub H3/H4.
Trzecie uderzenie: PW/SW lub Wedge 52-58.
H2

Hole 2

Dość trudne, choć nie długie par 4 typu dog leg, w prawo. Wzdłuż całego dołka po lewej jest OB. Po prawej jest rough, a następnie pas drzewek, pod którymi są gęste zarośla. Pierwsze uderzenie poślij na środek fairwaya, w obszar, gdzie on zakręca. Stąd będzie już widoczny green. Przed nim jest wzniesienie i trzy bunkry po lewej. Piłkę najlepiej jest posłać nieco na prawą stronę greenu. Za greenem fairway lekko się wznosi. Wokół jest niedużo miejsca. Uderzaj ostrożnie, aby nie wypaść na out lub do lasu po prawej.

Kij z tee: W3, H3/H4, I4 lub I5.
Drugie uderzenie: I9, PW lub Wedge 52-58.
H3

Hole 3

Trudne par 4, którego faiway opada w prawo. Pierwsze uderzenie poślij na lewą stronę fairwaya lub tuż nad nim. Jest szansa, że piłka lekko stoczy się na środek. Po prawej jest duży, długi bunkier, a następnie pas drzewek i zarośli. OB wzdłuż całej lewej strony dołka, które przy greenie styka się z fairwayem. Po lewej stronie greenu jest bardzo mało miejsca. Za greenem jest nieduży bunkier a potem wzniesienie i rough. Po prawej spadek. Drugie uderzenie najlepiej celować przed sam green, na środek, aby piłka lekko się na niego wtoczyła.

Kij z tee: D1 lub W3. Drugie uderzenie: I5 lub I6.
H4

Hole 4

Średnio trudne par 3. Dołek mocno opada w dół. Po prawej stronie ściana lasu i zarośla. Przed greenem opadający rough a następnie malutki skrawek fairwaya. Wokół greenu jest trochę miejsca, ale potem jest zarośnięty rough i kilka drzewek. Po prawej spadek oraz bunkier. Celuj odrobinę na lewą stronę i początek greenu, tak by piłka lekko się na niego wtoczyła.

Kij z tee: I7 lub I8.
H5

Hole 5

Długie i najtrudniejsze na tym polu par5, stromo pod górę. Na początku dołek zakręca lekko w prawo. Uwaga na małą wodę, zarośla i drzewa po prawej. Pierwsze uderzenie poślij nieco na lewą stronę fairwaya, w obszar zakrętu. Drugie uderzenie postaraj się posłać jak najdalej prosto, pod górę, za drzewka, które są po obu stronach. Trzecim uderzeniem postaraj się wejść na green od góry. Po lewej jest jeszcze mały bunkier. Po prawej są drzewka i zarośla. Nad greenem jest wzniesienie, z którego piłki staczają się na green.

Kij z tee: D1 lub W3.
Drugie uderzenie: W3, H3/H4, I4 lub I5.
Trzecie uderzenie: I5, I6 lub I7.
H6

Hole 6

Proste i nie długie par4 w dół. Cały dołek opada w dół i nieco na prawo. Wzdłuż lewej strony pas drzewek i zarośla. Po prawej stronie dwa duże bunkry i rough. Przy samym greenie dwa kolejne bunkry, po lewej i prawej stronie. Wokół jest gęsty rough i niewiele miejsca. Po lewej za greenem kilka drzewek. Pierwsze uderzenie najlepiej posłać a lewą stronę fairwaya, aby piłka łagodnie stoczyła się w dół. Drugie uderzenie celuj na środek przed green, aby piłka łagodnie się wtoczyła.

Kij z tee: W3 lub H3/H4.
Drugie uderzenie: I8 i I9 lub PW.
H7

Hole 7

Kolejne trudne i długie par 4 pod górę. Na początku przed właściwym fairwayem, po lewej stronie jest pas drzew, a na środku i po prawej gęsty rough. Wzdłuż fairwaya po obydwu stronach średni rough. Przed samym greenem bunkry, jeden po lewej i dwa po prawej. Sam green jest wyniesiony. Za nim jest lekkie wzniesienie a potem zarośla i drzewka. Pierwsze uderzenie kieruj na prawą stronę fairwaya, jak najwyżej. Piłka może się stoczyć na środek lub lewą stronę. Drugie uderzenie poślij najbezpieczniej na lewą stronę greenu, od góry. Jeśli piłka potoczy się w głąb greenu, ścianka wzniesienia ją zatrzyma.

Kij z tee: D1 W3, H3/H4 lub I4/I5.
Drugie uderzenie: H3/H4, I5 lub I6.
H8

Hole 8

Krótkie i proste par 3. Długi wąski green. Bunkry po lewej i prawej. Wokół jest niedużo miejsca. Boki i tył greenu to gęsty rough, gdzie łatwo jest stracić piłkę. Uderzaj prosto na flagę.

Kij z tee: I7, I8 lub I9.
H9

Hole 9

Na koniec pierwszej 9-ki długie i bardzo trudne par 4. Dołek opada mocno w dół i zakręca w lewo. Po lewej i prawej raczej gęsty rough. Na zakręcie jest już płasko ale mamy staw, porośnięty na brzegu gęstą trzciną i kilkoma drzewami. Aby mieć dobre i w miarę czyste wejście na green musisz posłać piłkę jak najdalej na środek fairwaya przed wodę. Drugie uderzenie poślij nad wodą na lewą stronę greenu. Po prawej są jeszcze 2 małe bunkry. Za greenem jest sporo miejsca. Alternatywnie można ominąć wodę z prawej i wejść na green przez wąski fairway.

Kij z tee: D1, W3, H3/H4.
Drugie uderzenie: I7 lub I8.
H10

Hole 10

Długie i średnio trudne par 5. Na początek masz wodę do przebicia. Uwaga na las po lewej. Od czerwonego tee po prawej stronie, aż do samego końca dołka jest OB. Po lewej jest średni rough i kilka drzew. Dołek po lewej opada w stronę dołka nr 16. Pierwszą piłkę poślij prosto lub nieco na prawą stronę fairwaya. Drugą poślij dalej na środek fairwaya. Trzecim uderzeniem postaraj się wejść na początek greenu, aby piłka lekko się wtoczyła. Wokół greenu jest niedużo miejsca. Przed nim, po lewej masz jeszcze 2 nieduże bunkry. Za greenem jest granica pola.

Kij z tee: D1, W3, H3/H4 lub I4.
Drugie uderzenie: I4, H3/H4 lub I5.
Trzecie uderzenie: I8, I9 lub PW.
H11

Hole 11

Trudne i długie par 4. Na początek woda do przebicia. Bardzo wąsko i drzewa po lewej. Po prawej jest OB. Pierwsze uderzenie postaraj się posłać naj najdalej przed wodę, najlepiej na środek fairwaya. Sama woda jest od frontu zarośnięta trzcinami i wysokimi drzewami po prawej, które zasłaniają pełny widok na mały green. Przed greenem i po jego prawej stronie są bunkry. Trzy duże drzewa po prawej stronie. Sam green jest nieduży. Najbezpieczniej jest wejść od góry, nieco od lewej strony. Za nim jest trochę miejsca a potem ściana wysokich drzew.

Kij z tee: D1, W3, H3/H4 lub I4.
Drugie uderzenie: I7, I8 lub I9.
H12

Hole 12

Proste i krótkie par 3. Uwaga na wodę po prawej. Przed greenem jest sporo miejsca. Przy greenie, po lewej i prawej są bunkry. Za greenem jest niedużo miejsca i ściana drzew. Po prawej jest kolejna woda. Na flagę najlepiej wchodzić od góry, celując między bunkry na początek greenu, aby piłka lekko wtoczyła się na środek.

Kij z tee: I7, I8 lub I9.
H13

Hole 13

Długie i trudne par 5. Dołek na całej długości opada z lewej do prawej w stronę OB i ściany drzew. Nad fairwayem jest pochylony, gęsty rough, porośnięty niekiedy drzewkami. Pierwsze uderzenie poślij jak najdalej na lewy skraj fairwaya. Drugim uderzeniem wejdź delikatnie przed samą wodę. Trzecim wejdź od góry na flagę. Sam green jest lekko wyniesiony a foregreen opada w stron wody. Po lewej i przed greenem dwa małe bunkry. Wokół jest tu niedużo miejsca. Po lewej pas drzew. Po prawej i z tyłu jest gęsty rough i drzewka.

Kij z tee: D1 lub W3.
Drugie uderzenie: I5, I6 lub I7.
Trzecie uderzenie: I9, PW lub Wedge 52-58.
H14

Hole 14

Trudne par 5 zakręcające w prawo. Na początku fairway ciągnie się na górce, aby następnie opaść stromo w prawo. Po prawej stronie pas drzew. Za zakrętem nieduży pas fairwaya i semi-rough. Po lewej nieduży bunkier a po prawej woda. Wzdłuż, po lewej jest rough. Przy samym greenie po prawej i z tyłu jest woda. Za nim są zarośla i wysokie drzewa. Po prawej natomiast jest spory obszar semi-rough. Pierwsze uderzenie poślij na prawą stronę, na koniec fairwaya tak by piłka stoczyła się z górki. Alternatywnie można posłać piłę nad pasem drzew po prawej. Drugie uderzenie poślij na prawą stronę fairwaya. Trzecie uderzenie poślij od góry, na prawą stronę greenu.

Kij z tee: D1 lub W3.
Drugie uderzenie: I5 lub I6.
Trzecie uderzenie: PW lub Wedge 52-58.
H15

Hole 15

Krótkie bardzo wąskie par 3. Po lewej pas drzew i woda. Fairway i foregreen są bardzo wąskie. Po prawej mniejsze drzewa i również woda. Sam green jest długi i bardzo wąski. Wokół praktycznie nie ma miejsca na błędy. Na flagę wchodź od góry, lekko, najlepiej na początek greenu, aby piłka łagodnie się wtoczyła.

Kij z tee: I8, I9 lub PW.
H16

Hole 16

Dłuższe i proste par 4. Fairway lekko opada w prawo. Po lewej rough a potem pas drzew. Po prawej semi-rough i pas drzewek oraz woda. Dołek zakręca i opada lekko w lewo. Sam green jest lekko wyniesiony po prawej i z tyłu jest spadek i ścieżka. Za nią jest już woda. Z tyłu jest jeszcze odrobinę miejsca przed szuwarami. Pierwsze uderzenie poślij na prawą stronę fairwaya, aby piłka lekko się stoczyła się na jego środek. Drugim uderzeniem wejdź na początek greenu, nieco na lewą stronę, aby piłka lekko się wtoczyła. Uwaga na mały bunkier po prawej.

Kij z tee: D1, W3, H3/H4 lub I4.
Drugie uderzenie: I8, I9 lub PW.
H17

Hole 17

Długie i bardzo trudne par 3 przez wodę. Za wodą przed greenem jest bunkier. Wokół jest sporo miejsca, ale stosunkowo bezpiecznie jest po lewej stronie. Za greenem jest niewielka, „łapiąca” piłki górka. Po prawej jest ścieżka. Głębiej z prawej i z tyłu gęste zarośla i ściana drzew. W powietrzu trzeba odbić wysoko minimum 130m. Na green najlepiej jest wchodzić od prawej strony.

Kij z tee: W3, H3/H4, I4 lub I5.
H18

Hole 18

Na koniec pola bardzo trudne i bardzo długie par 4. Po lewej, wzdłuż całego dołka jest woda. Po prawej, przy tee jest pas wysokich drzew. Potem fairway zakręca lekko w lewo. Nad nim jest stroma górka porośnięta gęstym rough-em. Przed greenem woda i fairway zakręca jeszcze w lewo. Sam green jest dość duży. Po lewej granica pola i domek klubowy. P prawej ściana wysokich drzew. Pierwsze uderzenie poślij jak najdalej, na prawą stronę fairwaya. Drugim uderzeniem radzę wejść na koniec fairwaya, przed wodę. Jeśli chcesz ryzykować i stoisz bliżej możesz próbować wchodzić na green prosto i od góry. Za greenem jest jeszcze trochę miejsca.

Kij z tee: D1 lub W3.
Drugie uderzenie: W3, H3/H4 lub I4.
Jeśli lay-up: I8 lub I9.
Trzecie uderzenie: I9, PW lub Wedge 52-58 st.

MapkaScore card

DOŁEK 1 2 3 4 5 6 7 8 9 OUT 10 11 12 13 14 15 16 17 18 OUT TOTAL
BIAŁE 436 324 339 150 540 322 342 133 399 2985 509 388 171 452 463 155 328 172 390 3028 6013
ŻÓŁTE 418 262 322 135 490 297 329 124 346 2723 422 352 134 425 428 115 313 151 378 2718 5441
CZERWONE 342 235 233 120 390 268 282 90 312 2272 342 233 108 351 405 98 279 100 342 2258 4530
HCP 13 9 7 11 1 17 3 15 5   12 4 14 6 16 10 18 8 2
PAR 5 4 4 3 5 4 4 3 4 36 5 4 3 5 5 3 4 3 4 36 72

Pole golfowe Binowo Park
to jedno z najstarszych pól golfowych w Polsce. Wybudowane w 1999 r. na skraju Puszczy Bukowej pod Szczecinem, pośród błękitnych oczek wodnych i malowniczych pagórków.

1 sierpnia 2000 r. udostępniliśmy do gry 18 dołkowe mistrzowskie pole golfowe o długości 6013 m. (z białych tee) Projekt pola opracowany jest na bazie pięknego, naturalnego terenu Szczecińskiego Parku Krajobrazowego. Charakterystyczny, pofałdowany krajobraz ze wzgórzami na pierwszej 9-tce i naturalnymi wodnymi przeszkodami na 8-miu z 9-ciu dołków drugiej dziewiątki wprost zapiera dech! Wielu z ekspertów konsultowało się przy projekcie, aby pole było atrakcyjne zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych graczy.

TEREN POLA

Oficjalne otwarcie 18-dołkowego pola w Binowie nastąpiło 3 września 2000 r. Wśród honorowych gości byli m.in. Księżniczka Szwedzka Birgitta oraz Szwedzka Legenda Golfa – Sven Tumba. Organizowane przez niego Mistrzostwa Świata Golfistów – World Golfers Championship są największym turniejem na świecie dla amatorów. Binowo Park Golf Club zajmuje się polską edycją tychże mistrzostw, których zwycięzcy poszczególnych kategorii biorą udział w światowym finale.

Spotkasz tu wszystkie elementy gry i utrudnienia, które czekają Cię na polu mistrzowskim. Wiele wyzwań, zadowolenie oraz satysfakcja z pewnością towarzyszczyć będą Tobie podczas każdej rundy na naszym polu 18-dołkowym. Niepowtarzalny charakter nadaje temu miejscu starannie przemyślane wykorzystanie naturalnej rzeźby terenu.

Zaplecze i udogodnienia

Domek klubowyDom klubowy

W Domu Klubowym możecie Państwo skorzystać ze strefy wypoczynkowej, z przestronnych szatni z prysznicami, restauracji, wózkowni, a także tarasu z widokiem na pole.

RestauracjaRestauracja

Po grze zapraszamy do restauracji. Nasi szefowie kuchni ugoszczą Państwa tradycyjnymi daniami z nutką nowoczesności, a na deser polecamy domowy sernik z aromatycznym espresso.

ProshopProshop

Nasz 19 dołek to również Proshop o powierzchni kikudziesięciu metrów kwadratowych, w którym każdy golfista znajdzie coś dla siebie.

Produkty dostępne w Proshopie można zamawiać również przez stronę: bunkierstore.pl/golf z wysyłką lub z odbiorem osobistym na miejscu.

DrivingDriving range

Przed grą warto jest potreneować.

Nasz driving range posiada kilkanaście stanowisk pod dachem oraz kilka otwartych, w tym szerokie stanowisko do trenowania z trawy.

Klub BinowoKlub Binowo

Dołącz do naszego Klubu! Członkostwo uprawnia do nieograniczonego prawa do gry na 18-dołkowym polu golfowym, pierwszeństwa w udziale w turniejach klubowych zgodnie z przyjętym regulaminem pola golfowego, specjalnych cen za udział w turniejach oraz wielu specjalnych cen i rabatów na usługi na polu golfowym.

AkademiaAkademia golfa

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do spróbowania golfa podczas intensywnych 90 minut pod okiem wykwalifikowanego trenera, w dowolnym, wybranym przez siebie terminie! Przyjdź samemu lub z grupą do 4 osób i zobacz, czy golf to sport dla Was! Przez cały sezon wszyscy chętni mogą umówić się na spotkanie Spróbuj Golfa – idealne pierwsze spotkanie z golfem.

ProLekcje z PRO

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu w celu umawiania zajęć indywidualnych. Kontakt: info@binowopark.pl

John Grant

Zawodowy golfista od 1976 roku. Grał między innymi w: Safari Tour, Swedish Golf Tour,Challenge Tour. Zdobył tytuł Swedish Club Professional Champion w 1997 John był również trzykrotnym reprezentantem szwedzkiego PGA NA European Team Championships. Od 23 lata jest honorowym członkiem klubu golfowego Ystad. Przez ostatnie 13 lat był trenerem Head PRO w PGA Sweden National.
TPI level 1 and 2.
Master fitter TaylorMade, Qualified ping fitter.

T: 91 404 15 33
Piotr Świackiewicz

Maksymilian Sałuda

PGA Polska Fully Qualified Golf Professional M3

Mgr Wychowania Fizycznego, trener o najwyższej kwalifikacji – Fully Qualified Golf Professional. W golfa gra od blisko 20 lat. Wygrywał największe turnieje w kraju włącznie z Mistrzostwami Polski oraz zawodową ligą PGA Polska Order of Merit. Wielokrotny Mistrz Polski LONGEST DRIVE (zawody kto dalej uderzy). Brał udział w prestiżowych turniejach międzynarodowych m.in. Challenge Tour, Pro Golf Tour oraz PGAs of Europe.

T: 691 320 435
Janusz Klulig

Janusz Kulig

Fully Qualified Golf Professional

Golf jest jego życiową pasją odkrytą przypadkiem po wizycie kilkanaście lat temu na polu golfowym w Binowie i tak to trwa do dzisiaj. W golfie amatorskim osiągnął handicap 5. Kilka lat temu postanowił zrealizować swoje marzenie i zostać trenerem golfa. Z wykształcenia jest inżynierem budownictwa okrętowego. W roku 2018 skończył trzyletni kurs trenerski przy PGA Polska ze stopniem trener golfa, jest członkiem tej organizacji. Otwarty na wprowadzanie różnych niestandardowych technik uczenia, z nastawieniem na czerpanie przyjemności przez ucznia w procesie poznawania tajników gry.

T: 607 219 249
Adrian Kaczała

Nauczyciel Golfa PGA Polska

Zawodowy golfista od 2015 roku. Wcześniej – jedna z głównych gwiazd amatorskiego golfa w Polsce. Do jego sukcesów zaliczają się tytuły Mistrza Polski i wielokrotne miejsca na podium w turniejach najwyższej krajowej rangi. W ostatnich latach członek kadry narodowej. Całą swoją karierę amatorską związany był z klubem Binowo Park Golf Club i to właśnie tutaj działa teraz jako zawodowy trener. Od roku 2018 startuje w europejskiej zawodowej lidze Pro Golf Tour.

T: 91 404 15 33
Wojciech Waśniewski

PGA Fully Qualified Professional

Gra w golfa od 12 roku życia, był członkiem kadry narodowej juniorów, jednak od zawsze ciągnęło go na trenerską stronę golfa. Za tą ciekawością wyjechał na studia do Anglii (University of Birmingham oraz PGA Wielkiej Brytanii i Irlandii). Z wyróżnieniem ukończył unikalne golfowe studia licencjackie (Applied Golf Management Studies) oraz magisterskie (Trener Sportu). Przeszedł na zawodowstwo w 2013 roku. Praktyczne doświadczenie i wiedzę zdobywał w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Niemczech, Polsce i Hiszpanii (gdzie pracował w prestiżowej Akademii Davida Leadbettera).

Nocleg w hotelu Sobienie KrólewskieNocleg w Park Garden Rooms

Zatrzymaj się w jednym z naszych 12-tu całkowicie nowych, komfortowych pokoi „Binowo Park Garden Rooms”, tuż przy 18 dołkowym Mistrzostwkim Polu Golfowym Binowo Park, a bezpośrednio na 9 dołkowym Polu Golfowym Binowo Park!

Każdy z pokoi o powierzchni 25 m3 wyposażony jest w dwa oddzielne łóżka (z możliwością łączenia), osobną łazienkę z prysznicem, TV, czajnik elektryczny oraz kącik wypoczynkowy z dostępem do Internetu. Wszystkie pokoje posiadają wyjście na taras, z którego roztacza się spektakularny widok na pola golfowe i otaczającą Puszczę Bukową.